طراحی مشاور و ساخت در تابلو سازی اصفهان
 
تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم نمونه ای از تابلوهای حروف برجسته بشمار می رود که بخاطر تنوع متریال و نورپردازی از زیباترین و در عین حال مستحکم ترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می روند. ما در تابلو سازی اصفهان کوشیده ایم بهترین و در این حال جدیدترین متدهای ساخت چلنیوم را معرفی و اجرا نمائیم. 

ادامه مطلب

تابلو فلکسی

تابلو فلکسی اصفهان

فلكسی و بنر جزء تابلوهای چاپی محسوب میگردند که بعنوان تابلو مغازه و یا پلاکارد استفاده میشود. انواع تابلو مغازه با محوریت فلکس عبارتند از ساخت تابلو با قاب مهتابی یا قاب ال ای دی و ساخت تابلو فلکسی بصورت کلاف فلزی که با پرژکتور از جلو یا بدون نور اجرا و نصب می گردد. 

ادامه مطلب

تابلو روان

تابلو سازی با (ال ای دی) از دسته تبلیغات محیطی با محوریت نور به حساب می آيد که در دو گروه ال ای دی ثابت و نمایشگر دیجیتال(تابلو روان) تقسیم میشوند و در تابلو سازی اصفهان امکان ساخت هر دو نمونه مهیا می باشد.

ادامه مطلب



پایان جستجو

آیا برای انتخاب یک تابلو مغازه مناسب با قیمت خوب در جستجوهای اینترنتی به سر در گمی رسیده اید؟ توصیه می کنیم فایل صوتی زیر را بشنوید و یا در صورت تمایل برای مطالعه همین فایل صوتی، اینجا کلیک کنید.

 

 



تابلو تبلیغاتی دیگر

 

 

کامپوزیت

کامپوزیت

از مهمترین موارد برای زیبایی تابلو مغازه و خصوصا حروف برجسته مانند چلنیوم، زمینه یا همان دکوراسیون خارجی مغاره می باشد ما در تابلوسازی اصفهان افتخار طراحی و اجرای دکوراسیون خارجی فروشگاه با متریالهای کامپوزیت و  چوب (روس و ترمو وود) را با قیمت و کیفیت رقابتی در سراسر استان اصفهان خواهیم داشت.

بیشتر

 
 
پیوندها

مقالات و مطالب مرتبط با تابلوسازی (فیلم های آموزشی، چاپ بنر در اصفهان، نقاشی و دیوار نویسی، خوشنویسی، سوالات متداول، تجهیزات نمایشگاهی و...)

 

بیشتر

تابلو مغازه و قیمت آن
تصمیم به ساخت تابلو برای کسب و کار خود دارید؟ یا مامور شده اید برای موسسه، کارخانه یا اداره خود تابلو تهیه کنید؟ برای اطلاع از تعرفه تابلوسازی در اصفهان و انتخاب تابلو مغازه و مقایسه بین قیمت آنها با ما همراه باشید.

بیشتر

تجهیزات تابلو سازی

تجهیزات تابلوسازی

 بررسی دستگاه های مورد نیاز یک کارگاه تابلوسازی: دستگاه چاپ بنر، دستگاه لیزر، دستگاه برش شبرنگ و ملزومات متفرقه دیگر

 

بیشتر

مطالب مفید

در صنعت تابلو سازی عوامل موثر برای ایجاد جلب توجه و جذابیت بیشتر مانند انتخاب فونت مناسب و رنگ آمیزی مولفه های آن  به همراه برخی پارامترهای دیگروجود دارد که  بررسی خواهیم کرد.

 

بیشتر

 


 
تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی

آشنائی با انواع تابلوهای تبلیغاتی به کمک گلچینی از تابلوهای ساخته شده توسط گروه تبلیغاتی رسا.

بیشتر

آخرین مقاله ها

  • تابلو مغازه و تابلو ساز

    تابلو مغازه و تابلو ساز

    برای اجرای تبلیغات محیطی و از جمله ساخت تابلو خود، نیاز به پیمانکار و تابلو ساز پیدا کرده اید؟ برای انتخاب تابلو ساز در حال تحقیق هستید؟ برخی موارد را که علاوه بر کاوش رزومه آنها باید مدنظر داشته باشید را با هم مرور می کنیم.

    بیشتر

  • اهمیت تابلو تبلیغاتی

    خطاب به کسب و کارها (قدیمی و تازه تاسیس)

    آیا اخیراً به فضای تجاری خود نگاهی انداخته اید، منظور نگاهی همه جانبه و موشکافانه ...؟ 

    بیشتر

  • تابلو تبلیغاتی و سرمایه گذاری

    در فرآیند راه اندازی فروشگاه و برای ساخت تابلو تبلیغاتی خود چه مقدار هزینه می کنید؟ آیا به اندازه ای که برای تهیه اجناس و دیگر ملزومات فروشگاه وقت و هزینه میکنید برای تبلیغات محیطی هم وقت و هزینه ای مشخص کرده اید؟ یا شما هزینه تبلیغات محیطی را هزینه اضافه ای می دانید؟ بطور خلاصه شما هزینه تبلیغات محیطی را هزینه بدون بازگشت می دانید یا به چشم سرمایه گذاری به آن نگاه می کنید که هر چند گاهی نیاز به بررسی و تجدید نظر دارد؟

    بیشتر

  • بهترین تابلو مغازه

    اجزا اصلی تابلو مغازه

    تابلو مغازه از مهم ترین تبلیغات محیطی هر کسب و کاری به شمار می رود. تابلو مغازه برای این که بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد برخی از پارامترهای آن را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

    بیشتر