پایان جستجو برای انتخاب بهترین تابلو مغاره

زمانی که برای یافتن کالا یا خدمتی وارده فضای مجازی و اینترنت می شویم و در راستای یافتن آن جستجو (سرچ) می کنیم گاهی پیش می آید که به خاطر حجم اطلاعات گسترده دچار سر در گمی می شویم.

به قول یک دوستی می گفت فضای مجازی عروس همه هنر است چرا که هر آنچه را شما می خواهید از ساخت یک کیک خانگی تا انواع علوم و تکنولوژی را می توان در آن جستجو کرد. این صحبت کاملا درست است اما از آنجائی که در بستر اینترنت علاوه بر اطلاعات درست و واقعی می توان آگاهی ها نادرست که گاهی بی غرض و گاهی عمدا و از روی غرض می باشد را درج کرد باید در یافتن پاسخ صحیح و بدون غرض کوشید.

ما در این مطلب قصد داریم درمورد تخصص خودمان (تابلو مغازه و تابلو تبلیغاتی) و اینکه چگونه برای یافتن این خدمت و کالا با چه روشی در فضای اینترنت باید جستجو کرد تا بهترین پاسخ را بیابیم؛ می پردازیم.

برای روشن شدن این مطلب به یک تجربه شخصی در خصوص خرید گوشی همراه که احتمالا برای عموم مانوس تر است اشاره میکنم. وقتی برای خرید تلفن همراه وارد بستر اینترنت شده تنها سوال مطرح است که  من چه گوشی را از کجا بخرم بود ولی پس از جستجو و با سرازیر شدن حجم اطلاعات، موارد ابهام و سوالات من بیشتر شد. از جمله اینکه در بین این همه برندهای مطرح و گاها ناشناس کدام گزینه بهتر است آیا قیمت بالای هزینه برند فقط به خاطر برند بودن آن هست یا واقعا امتیازات ویژه ای (مانند کیفیت و عمر بالا، خدمات پس از فروش و گارانتی) دارد. بعد از انتخاب نام تجاری کدامین مدل بهتر خواهد بود؟ تفاوت قیمت بین مدل ها برای چه چیزی هست؟ کدام مدل نیازهای مرا بر طرف میکند؟ آیا حتما باید گوشی ریجستر شده باید خرید کنم؟ چگونه گوشی اصل را از نمونه های طرح اصلی (تولید شده در کارخانه های متفرقه عموما چینی) می توان تشخیص داد؟ و در آخر پس از انتخاب برند، مدل و قیمت از کدام فروشنده با چه قیمت و خدماتی باید خرید کنم؟ تمام این سوالات تبدیل به یک علامت سوال بزرگ برای تصمیم گیری نهائی شده.

حال اگر شما هم برای خرید و تهیه تابلو وارد فضای اینترنت شده باشید احتمال دارد با حجم اطلاعات دریافتی به چنین علامت سوال بزرگی رسیده باشید. برای رهائی از این ابهامات دعوت میکنیم با دو توصیه زیر همراه ما باشید.

توصیه اول:

خیلی انرژی خود را معطوف یافتن اطلاعات در فضای مجازی نکنید و با 3 الی 4 نفر از تامین کننده خدماتی که نیاز دارید، تماس بگیرید و از آنها درخواست مشاوره نمائید. در این مطلب خدمت مورد نظر تابلو سازی است بنابراین با چند تن از سازندگان تابلوهای تبلیغاتی تماس بگیرید و از آنها درخواست مشاوره کنید. برای اینکه بهترین نتیجه را در گرفتن مشاوره داشته باشید بهتر است میزان بودجه و مقدار فضائی که برای انجام تبلیغات محیطی در اختیار دارید را با مشاوران خود در میان بگذارید. هدف ما از این گفتگوها یافتن بهترین گزینه از انواع تابلوهای تبلیغاتی متناسب با بودجه و فضای تبلیغاتی می باشد که از برآیند این مشاوره ها باید به نتیجه برسیم.

توصیه دوم:

بعد از انتخاب بهترین نوع تابلو مهمترین بخش برای خریداران قیمت مناسب خواهد بود برای رسیدن به یک قیمت خوب پیشنهاد میکنیم بین تامین کنندگانی که به نظر میرسد توانائی ارائه خدمات بهتری دارند چند تن از آنها را گلچین کنید و برای تابلوئی که قصد ساخت آن را دارید درخواست پیش فاکتور نماید تا بین آن ها بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمائید. نکته مهمی که در این بخش باید به آن توجه کافی را داشته باشید این است که از تابلو سازهای منتخب خود بخواهید تا فاکتور کلی از ساخت تا آخر زمان نصب و تحویل تابلو را ارائه دهند و نوع اجرا ، جنس و متریال و مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش آنرا مکتوب نمایند. چرا که در صورتی که موارد کاملا مشخص نباشد احتمال دارد در انتهای کار تابلو تحویلی آنچه که شما در نظر داشته اید نباشد و یا هزینه های متفرقه دیگری به فاکتور اضافه شود که این امر قضاوت شما را در انتخاب بهترین گزینه مخدوش می کند.

نکته: یکی از مهمترین پارامترهای برای داشتن یک تابلو تبلیغاتی موثر، طرح گرافیکی آن می باشد که برای جذب مخاطب بسیار موثر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص دعوت میکنم مقاله عوامل موثر در طراحی تابلو مغازه را مطالعه نمائید.