انتخاب تابلو ساز برای تابلو مغاره

هنگام انتخاب تابلو مغازه و در مرحله اول باید اهداف دقیق خود را بدانید. ما در این مقاله لیستی از سوالات را که قبل از سفارش نهائی تابلو باید پاسخ مناسبی برای آنها پیدا کرده باشبد را فراهم آوریدها یم تا با پاسخ به آنها در طی سفارش تابلو خط مشی درست داشته باشید و از سر درگمی نجات پیدا کنید

1) آیا تابلو برای هدایت درست جریان ترافیک استفاده می شود یا به عنوان اطلاع رسانی یا مهمتر از هر دو برای تبلیغ شغل شما؟

2) محل نصب را تعیین کنید؟ بیرون یا داخل ساختمان در بهترین زاویه دید برای مخاطب؟(برای تعیین مقدار ظرافت در طرح و ساخت تابلو لازم است)

آیا تابلو تبلیغاتی شما دائمی است یا موقت ؟(برای تعیین مقدار هزینه لازم خواهد بود)

3) مخاطبین شما چه افرادی و در چه بازه زمانی هستند و آیا مجموعه تجاری شما شبها فعالیت دارد؟ (جهت نیاز  یا عدم نیاز به نورپردازی)

4) دورترین و نزدیکترین فاصله مخاطب تا تابلو چقدر است (نسبت به این فاصله باید ابعاد تابلو و ظرافت آن را تعیین کرد)؟

5) در چند ثانیه مخاطبان باید تابلو را ببینند؟ (مثلا یک تابلو پزشک در یک مجموعه پزشکی قرار نیست خیلی زود دیده شود)

6) آیا تابلو ساز شما خدمات طراحی ارائه می دهد؟

7) تفاوت هزینه بین انواع تابلو چه خصوصیت هایی را تغییر می دهد ؟

8) آیا تنوع رنگ  به هزینه من اضافه می کند؟

9) آیا تابلو ساز شما نصب و راه اندازی هم می کند؟

10) از هزینه های اضافی نصب مطلع هستید؟

11) چه مراقبت و تمیزکاری برای نگهداری تابلو در آیند لازم است؟

12) آیا تابلو ساز شما تعمیر و نگهداری هم انجام میدهد و با چه هزینه ای ؟

13) آیا مصالح  مو رد استفاده در تابلو گارانتی دارند؟

14) آیا تابلو ساز ضمانتی برای طول عمر تابلو ارائه می دهد؟

15) از زمان طراحی، ساخت و نصب  تابلو مطلع شوید و بدانید در کل چه مدت طول می کشد تابلو آماده و نصب شود؟

هیچ قاعده خاصی در طراحی تابلو تبلیغاتی وجود ندارد ولی بطور معمول شامل یک نشان تجاری مانند نام تجاری یا لوگو می باشند بگونه ای  که افراد با دیدن آن  یاد خدمات یا محصولات شما بیفتند. بنابراین مقوله طراحی و روش اجرا خومبحثی جداگانه را می طلبد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما