تابلوتبلیغاتی را می توان با توجه به نوع متریال، روش اجرا و مکانهای مورد مصرف در گروه های مختلفی دسته بندی کرد. ما در خدمات اصلی تابلو سازی برخی از مهمترین خدمت های خود را که عبارت بودند از چلنیوم ، فلکسی  و ال ای دی برای مخاطبین و متقاضیان آن بررسی کرده ایم. حال در این بخش بطور تخصصی تر به روش ساخت و نکات فنی آنها پرداخته و علاوه برموارد ذکر شده، دیگر تابلوهای تبلیغاتی را هم طبقه بندی و مورد تحلیل و بررسی قرار داده ایم. این تقسیم بندی به دو روش خدمت شما سروران گرامی ارائه شده یکی بصورت منو که بدون تصویر و توضیحات اولیه است و دیگری بصورت اسلاید مطلب که همراه تصویر وتوضیحات مقدماتی می باشد. انتهای این صفحه نیز تابلو تبلیغاتی را از نظرمکان مورد استفاده یعنی فضای خارجی (محیطی) و فضای داخلی (سالنی) تحلیل کرده ایم.


 

چاپ بنر در اصفهان

بنر و چاپ بنر یکی از ارزان ترین روشهای تبلیغات محیطی به حساب می آید.

ادامه

تابلو تبلیغاتی حروف جدید

تابلو تبلیغاتی حروف جدید

تابلو تبلیغاتی هم مانند هر صنعت دیگری در حال رشد و ارتقا بوده وتابلو چلنیوم هم دست خوش برخی تغییرات شده است و نمونه های مختلفی را بوجود آورده اند.

ادامه

خوشنويسی

خوشنويسی

 در صنعت تابلو سازی علاوه بر داشتن مهارتهای فنی نیاز به داشتن هنر وسلیقه می باشد و از پایه های اصلی این هنر خوشنویسی می باشد.

ادامه

تبلیغات نقاشی و دیوار نویسی

تبلیغات نقاشی و دیوار نویسی

تبلیغات دیوار نویسی و نقاشی از تاثیر گذارترین و در عین حال ارزانترین تبلیغات محیطی به شمار می وند که بیشتر برای دیوارهای مدارس ،مهد کودک ها و دیوارهای وروی و خروجی شهر به کار گرفته می شود و گاه درحد بیلبوردهای تبلیغاتی تاثیرگذار خواهند بود.

ادامه

لایت باکس

لایت باکس

لايت به معنای نوراني و باكس به معناي جعبه و بطور كلي لايت باكس به مفهوم جعبه نوراني می باشد .به اين نوع تابلوها بك لايت به معنای پشت نور دار هم گفته مي شود.

ادامه

تجهیزات نمایشگاهی

تجهیزات نمایشگاهی

برخی از تابلو تبلیغاتی ها در بر پائی نمایشگاه ها بیشترین کاربرد را دارد البته از این نمونه از محصولات تبلیغاتی گاها برای فضاهای داخلی دفاتر و فروشگاهها نیز استفاده می شود.

ادامه

تابلو تبلیغاتی روان

تابلو تبلیغاتی روان

تابلوهای روان یا  LEDDISPLAY مدرن ترین ، جذاب ترین و جدید ترین نوع در صنعت تابلو تبلیغاتی به حساب می آید که دارای تنوع اجرا در رنگ و شدت نور و فاصله های بین ال ای دی هستند.

ادامه

سایر تابلوهای تبلیغاتی

سایر تابلوهای تبلیغاتی

دسته ای دیگر از تابلوهای تبلیغاتی هستند که با نامهای مختلفی از قبیل تابلوهای (لوگوئی ، تندیسی ، آلوپلکسی ، لیزری  ، پانتوگراف و لپ تاپی )  بین سازندگان آنها معرفی می گردند.

 

ادامه

ساعت فانتزی

طرح ها و مدل های متنوع ساعت های فانتزی برای تکمیل دکوراسیون منزل و محیط کار شما ایده آل بوده و محیشیک ، متنوع و زیبا را برای مشکل  پسندان فراهم می آورد.

 

ادامه

تابلو تبلیغاتی معرفی اماکن

تابلو تبلیغاتی معرفی اماکن

تابلو راهنما برای معرفی مكانهای عمومی هم چون خيابان ها و ساختمانهای اداری ،تجاری و فروشگاهها و یا معرفی طبقات و بخشهای مختلف  اماكن عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار مي گيرد.

ادامه

تابلو تبلیغاتی نئون

تابلو تبلیغاتی نئون

تابلو هاي نئون از قديمی ترين نوع تابلوهای تبليغاتي به حساب مي آيد كه قابليت انتشار نور را دارند. و با گذشت زمان و تغیيرهای گوناگون در عرصه صنعت تابلوتبليغاتی همچنان مورد استفاده قرار ميگيرد.

ادامه

تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی ثابت جایگزین مناسبی برای تابلوهای نئون می باشد که به علت استحکام ، طول عمر بالا ، مصرف کم انرژی و سادگی ساخت آن خیلی سریع جای نئون را در کشور گرفته است.

ادامه

تابلو تبلیغاتی فلکس

تابلو تبلیغاتی فلکس

در این بخش ، مطالبی در مورد تابلو های فلکسی ، بیان می گردد و پس از بررسی تاریخچه آن مطالبی تخصصی تر در مورد تابلو فلکسی را مرور می کنیم.

ادامه

تابلو تبلیغاتی برجسته فلز

تابلو تبلیغاتی برجسته فلز

این نوع تابلوهای برجسته نیز شامل یک رویه و یک لبه هستند که هر دو همجنس و فلزی می باشد و به وسیله قلع یا زر جوش توسط استادکار ،به هم متصل می شوند.

ادامه

تابلو تبلیغاتی برجسته پلاستیک

تابلو تبلیغاتی برجسته پلاستیک

نمونه ای از تابلو های برجسته به حساب می آید که اسامی مانند حروف برجسته پلاستیک ،نئون پلاستیک، ال ای دی پلاستیک  و تابلو پلکسی گفته می شود.

ادامه

تابلو تبلیغاتی چلنیوم

تابلو تبلیغاتی چلنیوم

تابلو برجسته چلنیوم اولين بار  توسط شرکتي به نام چلينيوم در کشور اسپانیا توليد و اجرا گرديد و به همين دليل اين محصول در دنيا با نام سازنده آن يعني چلنیوم شناخته ميشود

ادامه

 

 تابلو تبلیغاتی که یکی از شاخه های صنعت تبلیغات است در دسته تبلیغات محیطی قرار می گیرد. وتقریبا تمام تابلوها با کمی تغییرات امکان استفاده در دو فضای باز یا بسته را دارا هستند و در این بخش به بررسی استفاده از تابلو تبلیغاتی در هر دو فضای خارجی و داخلی می پردازیم.

ادامه