بررسی انواع تابلو از منظر مکان و محیط مورد استفاده 

در تابلو سازی اصفهان دو گروه کلی تابلو معرفی مکان و تابلو تبلیغ محصول را عرضه میکنیم و هر دو گروه امکان ساخت تابلو متناسب با فضای باز و بسته وجود دارد ولی می توان گفت تابلوهای فضای بسته بیشتر تابلوهای راهنما هستند  که برای معرفی بخش های مختلف یک مجموعه تفریحی، فرهنگی و اجتماعی یا فروشگاه و ساختمانهای اداری و پزشکی مورد استفاده قرار میگیرند و چون این نوع از تابلوها از فواصل نزدیک رویت می شود عموما سعی میگردد بخش هنری و ظرافت در آنها پر رنگتر باشد. 

 

تابلو نئون

در هر دو محیط داخلی و خارجی کاربرد دارد

neon

تابلو راهنما

در هر دو محیط داخلی و خارجی کاربرد دارد

lider

حروف برجسته (چلنیوم ،پلاستیک ،فلز)

در هر دو محیط داخلی و خارجی کاربرد دارد

  (به علت هزینه بالا بیشتر در فضای بیرون کاربرد دارد)

 bold

تابلو فلکسی

در هر دو محیط داخلی و خارجی کاربرد دارد

(به علت کیفیت کمتر از لایت باکس بیشتر برای فضای خارجی کاربرد دارد)

تابلو لایت باکس

در هر دو محیط داخلی و خارجی کاربرد دارد

(به علت کیفیت بیشتر از فلکسی بیشتر برای فضای داخلی کاربرد دارد)

 

آخرین مقاله ها

  • تابلو مغازه و تابلو ساز

    تابلو مغازه و تابلو ساز

    برای اجرای تبلیغات محیطی و از جمله ساخت تابلو خود، نیاز به پیمانکار و تابلو ساز پیدا کرده اید؟ برای انتخاب تابلو ساز در حال تحقیق هستید؟ برخی موارد را که علاوه بر کاوش رزومه آنها باید مدنظر داشته باشید را با هم مرور می کنیم.

    بیشتر

  • اهمیت تابلو تبلیغاتی

    خطاب به کسب و کارها (قدیمی و تازه تاسیس)

    آیا اخیراً به فضای تجاری خود نگاهی انداخته اید، منظور نگاهی همه جانبه و موشکافانه ...؟ 

    بیشتر

  • بهترین تابلو مغازه

    اجزا اصلی تابلو مغازه

    تابلو مغازه از مهم ترین تبلیغات محیطی هر کسب و کاری به شمار می رود. تابلو مغازه برای این که بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد برخی از پارامترهای آن را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

    بیشتر

  • مشاغل و تبلیغات محیطی
    مشاغل و تبلیغات محیطی

    زمان راه اندازی یک مجموعه تجاری یا اداری و برای پیشبرد اهداف و چشم اندارهای خود تبلیغات یکی از مباحثی است که نباید از آن غافل بود. گرچه خدمات و مباحث این سایت در خصوص ساخت تابلو و تبلیغات محیطی می باشد ولی از آنجائی که در تبلیغات هدفمند و برند سازی، باید  المانهای تبلیغاتی یکپارچه و منظم  تکرار شود لازم است تا موضوع تبلیغات را بصورت یک نگاه کلی مورد بررسی قرار دهیم.

    بیشتر