اهمیت تبلیغات محیطی

در دنیای شلوغ امروز، فراموش شدن و به عبارتی گم و کم رنگ شدن در دنیای کسب و کار خیلی سریع اتفاق می افتد و  همتی را می طلبد تا بوسیله بازنگری به تبلیغات محیطی خود و مواردی مانند ظاهر کلی فضای تجاری،  آرم و نشان تجاری، مکان و نوع تابلو فعلی و در نهایت  بررسی فعالیت رقبا خود اقدام به تغییر را شروع کرد.

چرا تابلو فروشگاه در جذب مشتری اهمیت دارد؟ شروع هر کسب و کار در یک مکان تجاری مستلزم هزینه های اولیه است که گاها هزینه های زیادی نیز دارد.  کسانی که این هزینه ها را برعهد میگیرند بدنبال موفقیت در تجارت خود هستند و این مهم زمانی حادث می شود که زمینه ورود مشتری را فراهم کرده باشند. یکی از کارهائی که باید در شروع و یا برای توسعه کسب و کار انجام داد تبلیغات محیطی  و امتیازهای استفاده از آن است.

امکان معرفی و اعلام حضور را مهیا می کند

اولین کاری که تبلیغات محیطی برای ما انجام میدهد این است که امکان  اعلام حضور و معرفی ما را در منطقه و بین همکاران و مشاغل دیگر مهیا می کند. تابلو تبلیغاتی به مشتریان بالقوه اطلاع رسانی خواهد کرد و اولین گام را برای موفقیت ما بر می دارد.

عموما مردم به مغازه ای بدون هدف وارد نمی شوند مگر اینکه بدانند محصول و خدمات شما چیست و از طرفی امتیاز شما نسبت به رقبا در چه چیزی می باشد. بنابراین متن و طرح تابلو از اهمیت زیادی برخوردار است و در صورتی که طراحی مناسب و هدفمند برای تابلو تبلیغاتی خود مهیا کرد باشیم دومین گام موفقیت را مهیا کرده ایم.

تبلیغات همیشه موجود

اماکن تجاری معمولا همیشه نمی توانند باز باشند، بنابراین داشتن اطلاعات تماس بر روی تابلو روشی مناسب برای برقراری ارتباط  با مشتریان در زمان تعطیلی واحدهای تجاری خواهد بود. اگر وب سایت یا شماره تلفن تماس خود را بر روی تابلو درج کرده باشیم  در زمان بسته بودن هم می توانیم پیوند خود را  با مشتری  حفظ نمائید..

هزینه مناسب نسبت به تاثیرگذاری آن

وقتی نوبت به تهیه تابلو تبلیغاتی می رسد، با طرح ها و سبک های مختلف و زیادی روبرو خواهیم شد که می توان انتخاب کرد. این خبر بسیار خوبی است زیرا به این معنی است که در بین این حجم تنوع بلاخره  موردی برای شما مناسب خواهد بود. در مقاله تابلو تبلیغاتی و سرمایه گذاری بررسی و متوجه شدیم  بر آورد و نتیجه حاصل از یک تابلو نسبت به هزینه آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود
گاها هزینه زیاد و اجرای یک تابلو پر زرق وبرق برای جذب مشتری لازم نیست و با اجرای مناسب مانند چاپ بنر یا استیکر ارزان قیمت و نصب آن در مکان مناسب و یک پیام تبلیغاتی تاثیرگذار با فونت بزرگ، و شاید یک لوگو جذاب و بهر بردن از رنگهای چشم گیر می تواند تاثیر خوبی در جذب مخاطب داشته باشد.

 سخن پایانی

زمان سفارش برخی از مشتریها تعجیل برای ساخت و نصب تابلو خود دارند و این درحالی هست که عموما تعجیل آنها دلایل چندان مهم و واقعی  ندارد و این وظیفه ماست تا از آنها دعوت کنیم صبورانه و با تامل برای طراحی، ساخت و نصب برنامه ریزی کنند تا تعجیل بی مورد باعث عدم کیفیت کار و در نهایت باعث پشیمانی آنها نگردد. از طرفی این صبر و حوصله نباید تبدیل به مشکل پسندی و گاها اصرار و سماجت بی مورد در اجرا کار شود که در مورد آن  تخصص کافی ندارند.  تجربه ما نشان داده اجرای فرامین غیر تخصصی مشتری در نهایت باعث پشیمانی خو آنها شد است.