اجرای نمای کامپوزیت و چوب

 

اهمیت نمای ساختمان در تجارت و فروش

نمای ظاهری ساختمان همواره نزد ساکنان، مالکان، سازندگان ساختمان و همچنین از منظر شهری و شهرداری از اهمیت زیادی برخوردار است. نمای ساختمان یکی از معیارهای سنجش کیفیت یک ساختمان از نظر بازدید کنندگان آن می باشد. فضای بصری هر شهر با نمای ساختمان های ساخته شده در آن شهر رابطه مستقیم دارد و از این رو است که شهرداری های شهر های بزرگ همواره به  نمای ساختمان توجه ویژه ای دارند.

معمولا آخرین گام برای راه اندازی یک واحد تجاری به ساخت تابلو تبلیغاتی آن اختصاص داده می شود. در ابتدای امر شاید درست به نظر برسد چون فروشگاهی که هنوز فعالیت اقتصادی آن شروع نشده است نیازی  به تابلو هم نخواهد داشت و شاید هنوز برخی از مجوزات، مانند تائیدیه بهداشت و مجوز شهردای آماده نشده باشد.
شاید موسسین فروشگاه معتقد باشند کارهای واجب تری برای راه اندازی فروشگاه دارند. اما بی توجهی به تبلیغات محیطی اشتباه بزرگی خواهد بود چراکه هر قدر داخل فروشگاه جذاب و محصولات ارائه شده در آن با کیفیت و مناسب باشد ولی تا مخاطب از وجود آن مطلع نباشد، مسئولان مجموعه تجاری به هدف اصلی خود که همان فروش است دست پیدا نخواهند کرد.
توصیه ما برای فروشگاه های تازه تاسیس این است که اجرای تابلو در آخرین مرحله اشکال ندارد چرا که رو نمائی از تابلو در روز افتتاحیه می تواند جذابیت زیادی خلق کند ولی حتما در زمانی که برای دکوراسیون داخلی و چیدمان محصولات برنامه ریزی می کنند برای فضای خارجی مجموعه و خصوصا تابلو تبلیغاتی آن سیاست گذاری کنند.
به آن دسته از فروشگاههای که از قبل دائر بودند و اینک میخواهند تبلیغات محیطی خود را تغییر دهند پیشنهاد می کنیم ابتدا فضای داخلی خود را بررسی کنند و سپس با در نظر گرفتن شرایط محیطی مانند فضای پیاده رو، همسایه ها و شرایط تبلیغات محیطی رقبا برای خلق یک تبلیغ خوب و موثربرای نمای خارجی  و تابلو خود برنامه ریزی کنند.